El Nerac, va néixer el 22 de setembre del 2010, te la Síndrome de Down i al 27 d'Agost del 2012 se li va diagnosticar leucèmia (M7).
Aquest blog neix com a resposta d'agraïment a altres blogs sobre la Síndrome de Down, histories de vida que en algun moment van fer-nos sentir mes acompanyats, esperem doncs que el nostre testimoni os pugi ser útil.

Si voleu conèixer la nostra història des de el començament feu clic aquí.






diumenge, 14 d’octubre del 2012

Aprofitant el temps.


L'ultim cap de setmana abans de començar el tractament  intentàvem gaudir-lo al màxim, van venir tiets i avis de visita, vam jugar amb en Nerac al columpi de la terrasa i també li vaig fer un munt de petons, no fos cas que dilluns ens “enxufesin” de nou la mascareta. Tenia les piles ben carregades per tirar endavant els propers dias, però la mare no estava tant optimista com jo. Era diumenge al vespre, el Nerac ja era al llit i nosaltres estàvem tirats al sofà, jo estava realment desconnectat quan em vaig voltar a mirar la mare, ella no estava bé, els seus ulls relaxàvem la seva preocupació pel nostre fill, li vaig intentar transmetre  la tranquil·litat i l'optimisme que jo sentia en aquell moment, per desgràcia això mai se m'ha donat gaire bé.
Una de les coses que més ens dolen és el fet de tornar a sotmetre al Nerac a la quimioteràpia, bàsicament per que ara es troba bé i sabem que el tractament el pot deixar fet pols, no volem que pateixi, però sí volem que es curi i salvi la vida hem de fer-ho.
D'altra banda, sentim una forta impotència al no poder fer res per a que el nostre fill es curi, el tractament per quimioteràpia deixa el paper dels pares en segon terme,  no podem fer res per accelerar el procés de curació, però potser si que podem alleujar les molèsties psicològiques amb la nostra companyia. 
El nostre paper és ser al costat del nostre petit en tot moment, calmar-lo quan estigui neguitós, alleujar els seus plors i sobretot intentar prevenir possibles infeccions, en aquest últim haig de dir que la mare ho estat fent molt bé, neteja les verdures i fruites amb Amukina, sempre procura que tot estigui ben net i es recorda d'administrar-li el xarop preventiu d'infeccions que ens van receptar, el Septrin.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada